ya ALLAH jika dia adalah tercipta untuk ku, maka kau kekalKAN lah hubungn kami. jika bukan dia tercipta untuk ku, maka kau beri lah apa yang terbaik untuk hidupKU.

Tuesday 7 May 2013

CiNtA cInToN


~ASSALAMUALAIKUM~
Ada ketikanya,Aku membiarkan diriku mencintainya terlalu dalam
Aku membiarkan diriku hanyut melayan perasaan ku,Sedangkan dia tak pernah tahu
Sedangkan dia tak pernah peduli,Cinta itu seperti apa ?,Kasih itu seperti apa ?
Sayang itu seperti apa ?,Benci itu seperti apa ?,Rindu itu seperti apa…..
Perlukah aku bertanya lagi,Atau aku hanya berdiam diri saja,Ada ketikanya aku inginkan perhatiannya,Ada ketikanya aku inginkan belaiannya,Namun aku hanya mampu berdiam diri,Perlukah aku bersuara,Menagih perhatian darinya…..Ya Allah

Salahkah aku???
Jika hati ini mengharapkan,Sempurna dalam cinta,Sempurna dalam kepercayaan
Sempurna dalam kedamaian,Sempurna dalam kehangatan,Sempurna dalam pemikiran
Dan sempurna dalam indahnya kedewasaan,Sedangkan ku tahu ,Tiada yang sempurna didunia ini,Nobody is perfect…………

Salahkah aku untuk menginginkannya,Atau aku hanya bermimpi di siang hari,Mengharapkan sesuatu yang tak pasti,Namun seandainya diri ini terlalu memaksamu,Maafkanlah aku,Mungkin hati ini buta ataupun ,Bodohkah hati ini,Bodohkah rasa ini,Bodohkah cinta ini,Kerana aku terlalu mengharap
Cinta yang sempurna…………….






korang dah baca? jangan lupa KOMEN pula ya. ;)

No comments:

Copyright@SegalaNYA Diatas Hak Milik Ieyla Biela