ya ALLAH jika dia adalah tercipta untuk ku, maka kau kekalKAN lah hubungn kami. jika bukan dia tercipta untuk ku, maka kau beri lah apa yang terbaik untuk hidupKU.

Saturday 11 May 2013

Selamat Hari Ibu


ASSALAMUILAIKUM SEMUA
Semperna hri ini adalah hri yg mulia. Ieyla trlebih dhlu ingin mgucapkan 'SELAMAT HARI IBU, UNTUK IBU2 SEDUNIA'. YA ALLAH, WANITA YG MEMBACA INI WANITA PILIHANMU WANITA YG CANTIK, PINTAR CARI DUIT, KUAT & SABAR.. SAYANGILAH DIA SERTA KASIHANILAH DIA. TOLONG BANTU TINGKATKAN KEHIDUPANNYA. MUDAHKAN REZEKINYA, SIHATKAN BADANNYA, JIKA DIA MELANGKAH MUDAHKAN LANGKAHNYA & SELAMATKAN DIA'.
Ok brmula si mulut byk nk brceloter. mama engkaulah ratu hati ku. d saat aku memerlukn teman, engkau jadikan teman. disaat aku memerlukan kekasih, engkau jadikan kekasih. di saat aku trluka engkau jdi ubatny. disaat aku bgaikn keanakkn yg sperti bby menangis minta susu engkau la penawarnya. YA ALLAH mama aku seorg wnita yg trlah byk brkorban untk ank2 nya. mama seorg yg kuat mnghdpi sgla rintgn. engkau temptkan mama d klgn org2 yg solehah. jgn engkau humban dia ke neraka jahanam. (slalu setiap sujud ku, aku memohon)
mama slalu sgt ada. msa ieyla skit teruk mama sgup brsusah pyh mjga ieyla. sngup dukung sperti heroin utk myelamatkn nywa ankMU. ya ALLAH sguh besarnya pgorbanan mama. sguh aku tk dpt lupa. d kala hujan lebat d rumah, aku sedg tenat mama juga yg sush pyh dukung aku bwa ke klinik.
tp skg kita sbgai seorg anak! apa yg kita lakukan utk blas jasa mama? apa yg kita bt utk gmbirakan mama? apa kita bt ketika mama skit? apa kita bt ketika mam memerlukan kita? apa kita bt utk mama? apa??
kita tk bt apa kn! kita sgup bg bribu alsan! mama kita tk prnh minta wng ringt kita utk byar smuanya! mama cuma minta kita brjaya dlm hidup! dn bila sng ingt dia! bukn lupakn dia! doa utk dia! bukn doa bukn2! hmmm. sedihny bila aku tk mmpu nk bt trbaik utk mama. ieyla hnya mmpu bukti usha yg ieyla bt hrap tk sia2. ieyla sgup abiskan msa ieyla hidup ni brsma ma. agar ieyla rsa trbyar sgala pgorbanan. tp tah la. mybe hnya skit ja. hnya stu ja ieyla brjnji akn brjya bljr dgn brsungguh. itu dari dlu smpai skg ieyla buat. sbb pgorbnan mama msa ieyla skolah lgi la besar. msa ieyla ada kelas tmbhan mama sgup sush pyh tiap kol1.30 mai hntr nsi kt guard. stiap hri d ktakn. ddn ieyla tk prnh malu. mlh ieyla bngga sbb tk da mama org lain bt mcm mamakan. THANK MAMA. jasamu akan ku kenang smpai hingga akhir hyat. hrap ieyla dpt blas smuanya suatu hri nti. ;')
mama pa pun trjdi I LOVE YOU. always. forever in love for you mom. 

doa bt mama. :)

korang dah baca? jangan lupa KOMEN pula ya. ;)

No comments:

Copyright@SegalaNYA Diatas Hak Milik Ieyla Biela